99,00 zł
Cena regularna:
121,00 zł
499,00 zł
55,00 zł
Cena regularna:
87,00 zł
69,00 zł
Cena regularna:
87,00 zł
69,00 zł
Cena regularna:
99,00 zł
108,00 zł
Cena regularna:
160,00 zł
98,00 zł
Cena regularna:
148,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
139,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
BLANCO BRILLO BISELADO BX glazura połysk - wymiar 10/20 cm
Cena regularna:
121,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Glazura połysk - BLANCO BRILLO BISELADO BX (płytka typu METRO)
Producent: FABRESA – Hiszpania
strona producenta: www.fabresa.com
Podana cena jest ceną brutto za m²
Opakowanie 1,00 m² - 50 płytek o wymiarach 10/20 cm
Płytka sprzedawana na pełne opakowania.
Zdjęcia niektórych produktów nie są dokładnym odzwierciedleniem rzeczywistości.
Przedstawione próbki kolorów mogą odbiegać od rzeczywistych kolorów produktu (w zależności od rodzaju i ustawień komputera). Przed zakupem należy sprawdzić próbnik kolorów dostępny w sklepie.
Przed zakupem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępnej ilości, ponieważ oprócz sprzedaży internetowej, prowadzimy również sprzedaż we własnym sklepie, jak i sprzedaż hurtową - co powoduje, że dostępne ilości zmieniają się codziennie.
Firma FABRESA jest hiszpańskim producentem płytek ceramicznych – małe formaty (7,5x15 cm, 15x15 cm, 10x20 cm, 20x20 cm). Bogata kolorystyka i wzornictwo pozwala naszym Klientom na dowolne projektowanie, ograniczone jedynie przez wyobraźnię.
Dzięki użyciu naszych płytek, Twoje wnętrza staną się miejscami wyjątkowymi i niepowtarzalnymi.
przed zakupem zapytaj o koszt wysyłki - zależy on od wagi (ilości)
DOSTAWA POD WSKAZANY ADRES NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESYŁKI ZA POBRANIEM
WYSYŁKA W CIĄGU 24 h – po potwierdzeniu dostępności towaru. Towar na indywidualne zamówienie – termin oczekiwania około 14 dni od daty potwierdzenia dostępności w fabryce.
ZAPEWNIAMY PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI ORAZ SZYBKĄ REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
WSZYSTKIE NASZE PRZESYŁKI SĄ UBEZPIECZONE
Każdą paczkę proszę sprawdzać przy kurierze, i w razie uszkodzeń mechanicznych lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy sporządzić protokół. Każdy kurier ma do tego obowiązek. Ewentualne reklamacje co do uszkodzeń mechanicznych lub braku zawartości będą uwzględniane tylko na podstawie protokołu o którym mowa. Jest to potwierdzenie nie tylko dla nas ale przede wszystkim i dla Państwa.
Zachęcamy do odbioru osobistego.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr:
022-891-14-11, 0604-422-212
lub e-mail: igorburakowski@op.pl